10 Mart 2008 Pazartesi

Bir Davet Menüsü


Geçtiğimiz Cumartesi yemeğe gelen misafirler(Cumartesi günkü menü için Davet Menüsü linkini tıklayınız.) daha önce en son 3 yıl önce gelmişlerdi. O zaman da mükellef bir sofra kurmuştum. Yaptıklarımı da not almışım. Hazırlıklar sırasında defterimde buldum. Geçen seferki bu menüyü de yazayım bloguma dedim. Misafir hazırlığı sırasında bloguma rastlayan arkadaşlara bir fikir verebilir belki.
İşte önceki menü: (22 ocak 2005)

Mercimek çorbası
Talaş böreği
Fırında kaşarlı sosis
Acılı ezme

Amerikan salatası
Ton balıklı krep bohçaları
Göbek, havuç, mısır salatası
Börülce salatası
Avokado ezmesi
Patlıcan çırpma
Patlıcan kabak kızartması(Enine kesilmiş kızarmış dolmabiber içinde domates sos ve yoğurt ile)

Zeytinyağlı biber dolması
Çerkez tavuğu
Zeytinyağlı enginar
Söğüş Tavuk
Böf Strogonof
Pirinç Pilavı
Profiterol
Crem Caramel
Meyve
Kuruyemiş
Peynir ve şarküteri çeşitleri.

Talaş böreğinin tadı damaklarında kalmış.Geçen gün yine yaptım. Ayrıca kızartmayı bu sefer küçük boydaki tüm biberlere doldurdum. Onu da dolma sandılar. Resmi aşağıda var. Daha önce yediklerini hatırlamıyorlardı talaş böreği dışında. Bu sefer peynir ve şarküteri koymadık sofraya. Çiğ köfte vardı zaten, o çok yendi. Yine yemekler çok arttı, iki gün yedik arkalarından:)
Elimiz aza gitmiyor, ne yapalım?

Not : Fotoğraf görsel zenginlik açısından eklenmiş olup Davet Menüsü yazısına aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En pratik ve ayrıntılı tarifler Sofra Şenliği'nde.
www.sofrasenligi.blogspot.com

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...