8 Temmuz 2008 Salı

Sofra Şenliği Shop

Sizlere yeni projemi tanıtmak istiyorum: Sofra Şenliği Shop Site henüz hazırlık aşamasında ama tedarikçilerim hazır. Size şunu söyleyeyim: Artık taa Eminönü'ne gidip ayaklarınıza kara sular ininceye kadar gezmek veya Nüans'a ya da Fermo'ya gidip pasta malzemelerine ve mutfak gereçlerine dünyanın parasını vermek yok. İstanbul dışındaysanız alışveriş için taa İstanbul'a gelmek de yok.Bundan böyle istediğiniz malzemeyi piyasadaki en ucuz fiyata http://sofrasenligishop.blogspot.com adresinden temin edebileceksiniz. Tek yapmanız gereken siteden seçeceğiniz ve almak istediğiniz malzemelerin listesini ve iletişim bilgilerinizi sofrasenligi@hotmail.com adresine yollamak. Bu sayfaya bir de katalog koyacağım ama öncelikle Sofra Şenliği Shop sitesindeki anketi doldurmanız başlangıç için bana yol gösterici olacaktır. İlginiz için şimdiden teşekkürler.

2 yorum:

  1. canım hayırlı olsun benim açımdanda çok iyi oldu kuşadasında istediğim herşeyi bulamıyorum çok sevindim sıcacık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    merakla bekliyorum. Yaptığın bu yeniliğin çok güzel olacağına inanıyorum.
    Şimdiden teşekkürler.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

En pratik ve ayrıntılı tarifler Sofra Şenliği'nde.
www.sofrasenligi.blogspot.com

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...