27 Nisan 2008 Pazar

Kelebekli Mini Kahvaltı Sofrası


Bugün pazar ve hava fena değil. Sadece haftada bir gün evde kahvaltı edebiliyoruz ve bu yüzden bütün hafta kahvaltıyı bekliyoruz. Hava iyi diye balkonda kahvaltı edelim dedik. Ben sofrayı kurarken eşim gidip ekmek aldı. Gelince de yumurtayı pişirdi. Her pazar büyük bir zevkle yumurta pişirir.Onun da yemeğe çok merakı var. O yemese ben yemeklerimi kime yapardım zaten.

Yemeğin lezzeti kadar görüntüsü de çok önemlidir. Sunum ve sofra güzelse eşim"Yeme de yanında yat!"der. Bahar geldi diye balkon konseptine uygun bir masa düzenlemesi yapmak için sofrayı kelebeklerle süsledim.
Masamız küçücük olduğu için kahvaltılıkları tabaklara porsiyonladım. O arada eşim gelip mutfağa girdi. Resimde kaşar peyniri rendelerken görülüyor.

Eşimin özel devasa bir yumurta tavası var. O kadar büyük ki tüm ocağı kaplıyor. Yumurta, kaşar, kavurma ve kekikle yapıyor bu omleti. Çok lezzetli oluyor.
Çok şükür güzel bir kahvaltı oldu. Allah olmayanlara versin inşallah. İyi Pazarlar.

NOT: Bu sofrayı http://mutfaktayimm.blogspot.com blogunun düzenlediği Kahvaltı Şenliği etkinliğine gönderiyorum.

İlgili linkler:
Kahvaltı Şenliği Hazırlıkları-I
Kahvaltı Şenliği Hazırlıkları-II
Kahvaltı Şenliği Hazırlıkları-III

3 yorum:

  1. Etkinliğime katılımın için çok teşekkür ediyorum arkadaşım. Bu harika masayı hemen alıp gidiyorum. Ellerine kollarına sağlık.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok zarif bir sofra, ellerine sağlık.. Allah ağzınızın tadını bozmasın..

    YanıtlaSil
  3. Çok şık bir sofra olmuş. Ellerine sağlık. Bu arada Blogger annelerden geliyorum.

    YanıtlaSil

En pratik ve ayrıntılı tarifler Sofra Şenliği'nde.
www.sofrasenligi.blogspot.com

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...