9 Nisan 2008 Çarşamba

Artık ziyaret sayacım var!

Blogum, malumunuz, bir süredir faaliyette. Elimden geldiğince geliştirmeye ve zenginleştirmeye çalışıyorum. Ancak ziyaretçim olup olmadığını ancak yorumlar geldikçe anlıyordum.
Bugün siteme iki tane sayaç ekledim. Bunlardan biri kaç kişinin online olduğunu, gün içinde kaç kişinin sitemi gezdiğini ve genel toplamda kaç ziyaretçim olduğunu bildirecek. Bugün üye olduğum için sayaç bugünden başladı. Bu sayaç sizlere de sitemin popülerliği konusunda fikir verecektir. İkinci sayaç ise site ziyaretçilerinin sitemi nereden bulup da geldiklerini bildiriyor. Kesinlikle IP adresinizi almıyor veya bana bildirmiyor. Yine de şehrinizin bilinmesini istemezseniz seçenekleri tıklayıp sizi tanımamasını isteyebilirsiniz sayaçtan.
Sayaçlara üye olduktan sonra süslü sayaçlar da gördüm, gözüm kaldı ama onlar online ziyaretçileri bildirmiyormuş. Sonuçta ben bu blogu hobi amaçlı açtım ve ziyaretleriniz ve yorumlarınızdan başka bir karşılık beklemiyorum. Derya Baykal'ın dediği gibi mailler ve yorumlar bana alkış gibi oluyor. Lütfen yorumlarınızı benden esirgemeyin. Sevgiler.

2 yorum:

  1. sayaclara nereden uye oldunuz? bunu ogrenmeyi gercekten cok istiyorum.cevabiniz icin cooooooook tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  2. Ziyaret trafiği için sayacın en altında "click to get FEEDJIT" yazan yere tıklarsanız kayıt sayfasına gidebilirsiniz.Bu site İngilizce.

    Online ziyaretçi sayacı için ise ziyaretçi sayılarının yazıldığı kutucuğu tıklayın ve gelen ekrandan kayıt yaptırın. Bu site de Türkçe.

    Her iki site de size bir html kodu verecektir. Blogger yönetim paneli üzerinde yerleşim kısmını tıklayın. html kodu ekle diye bir buton var. O butona basınca gelen boş yere bu kodlardan birini yapıştırın ve istedğiniz başlığı başlık kısmına ekleyin.
    Diğer sayaç için de aynı işlemleri tekrar html kodu ekleyi tıklayarak yapın. Umarım açıklamam sizin sayaç ekleyebilmeniz için yeterli olur. Sevgiler.

    YanıtlaSil

En pratik ve ayrıntılı tarifler Sofra Şenliği'nde.
www.sofrasenligi.blogspot.com

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...